Thursday 21 July 2016

IMPIANA - Ain Maisarah

[MALAY]

Hai semua :D

         Hari ni saya nak share one of the earliest novel series yang saya pernah baca. Pernah dengar tak novel Impiana? Author dia Ain Maisarah tau. Dulu waktu saya sekolah rendah (lebih kurang 10 tahun lalu), novel-novel Ain Maisarah ni lah paling meletops sekali di kalangan teenagers. Dan saya pun salah sorang bookworm yang sentiasa beli novel dia. Sebut je mana-mana novel yang ada The Wannababes, semua saya dah baca hihiii

          Series Impiana ni ada empat buku tau :
  1. Impiana Perangkap Pertama
  2. Impiana Tiada Jalan Keluar
  3. Impiana Misteri Terbongkar
  4. Impiana Finale
And trust me when I say these books were awesome!

          Watak-watak dalam novel ni sama je macam watak-watak dalam novel Ain Maisarah yang lain. Cuma setting waktunya berbeza. Novel Impiana ni mengisahkan kisah-kisah diorang ni yang berlaku waktu diorang di alam dewasa. Kesinambungan antara keempat-emat buah novel ni memang terbaik! Buat orang tak nak berhenti baca. Dahlah saspen gilerr, memang best ahh! *thumbs up*

Novel Rating : 9.8/10
Genre           : Suspense, Thriller, Mystery
Sesuai untuk : Adik-adik umur 10-17 tahun. Tapi kalau akak-akak macam saya ni nak baca gak takde masalah hekhek

          Oh tunggu! Untuk korang yang belum ada lagi buku ni, ada offer menarik tau dekat PTS Bookcafe. Untuk 1 set buku ni and boleh dapat dengan harga RM55 sahaja! Murah sangat! *nangis tepi katil* 

          Saya dulu beli satu buku RM20++ tau, Tambah empat buku semua RM80 ke atas juga saya spend. Korang kalau nak beli cepat-cepat grab the chance tau, murah sangat dah ni ihiks. Kalau tak tau bookcafe ni apa benda, klik je link kat bawah ni:

Cepat-cepat tau, nanti buku habis. Maklumlah, former bestseller kan hihi.










1 comment:

  1. Aaaa saya jumpa season 3 je .. nak semua 😭😭😭😭

    ReplyDelete